Sessió informativa Màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació de l'EPSEB

26/05/2020 de 18:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Amb motiu de l'estat d'alarma provocat per la pandèmia del COVID-19, la sessió informativa del màsters de l'EPSEB:

• Màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació

es realitzarà de forma virtual per a les persones interessades a continuar els seus estudis.

A la sessió informativa es presentarà el màster, s'explicaran els requisits d'accés i es resoldran els dubtes que puguin sorgir. Aquells de vosaltres que estigueu interessats en assistir us podeu inscriure al següent formulari.

Con motivo del estado de alarma provocado por la pandemia del COVID-19, la sesión informativa del máster de la EPSEB:

• Máster universitario en Diagnosis y Técnicas de Intervención en la Edificación

se realizará de forma virtual para las personas interesadas en continuar sus estudios.

En la sesión informativa se presentará el máster, se explicaran los requisitos de acceso i se resolverán las dudas que puedan surgir. Aquellos de vosotros que estéis interesados en asistir os podéis inscribir en el siguiente formulario.