Matrícula Estudiantat NOU ACCÉS estudis de Màster (convocatòria extraordinaria)

15/09/2020 00:00 a 18/09/2020 23:59 (Europe/Madrid / UTC200)
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

La matrícula de l'estudiantat de nou accés als estudis de màster es podrà realitzar de manera no presencial (connectant-se a la seva e-secretaria) o de manera presencial (demanant cita prèvia a suport.academic.epseb@upc.edu) a la secretaria acadèmica de l'Escola, en l'horari de 9 a 13 hores.

Cal tenir present que l'estudiantat realitza la sol·licitud de la matrícula sota la seva responsabilitat i té l'obligació de conèixer i de respectar les condicions, normes i procediments administratius relacionats amb la matrícula dels estudis establertes tant en la Normativa Acadèmica dels estudis de grau i màster de la UPC com en la Normativa específica dels estudis en la qual es matricula.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

La matrícula del estudiantado de nuevo acceso a los estudios de máster se podrá realizar de manera no presencial (conectándose a su e-secretaria) o de manera presencial (solicitando cita previa a suport.academic.epseb@upc.edu) a la secretaria académica de la Escuela, en horario de 9 a 13 horas.

Hay que tener presente que el estudiantado realiza la solicitud de matrícula bajo su responsabilidad y tiene la obligación de conocer y respetar las condiciones, normas y procedimientos administrativos relacionados con la matrícula de los estudios establecidas tanto en la Normativa Académica de los estudios de grado y másteres de la UPC como en la Normativa específica de los estudios en la cual se matricula.