LIGNOMAD 18

Jornada sobre Construcció amb Fusta i altres Materials

21/06/2018 de 09:00 a 15:00 (Europe/Madrid / UTC200)
On
Sala d'Actes de l'EPSEB
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

El dia 21 de Juny de 2018 tindrà lloc a L'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB) - UPC a l'Av. Dr. Marañón, 44-50, Barcelona, la Jornada sobre Construcció amb Fusta i altres Materials, LIGNOMAD18. L'esdeveniment pretén abordar aspectes tècnics i constructius en relació a la fusta.

Comptarà amb la participació de destacats investigadors, arquitectes, enginyers, constructors, fabricadors i altres professionals que compartiran la seva visió i experiència sobre l'ús d'aquests materials en el sector de la construcció.

Vols treure major profit de la Jornada?

Apuntat al workshop on podràs contactar amb empreses de construcció amb fusta i començar a crear la teva xarxa de contactes! També tindràs l'oportunitat de parlar amb experts del sector per compartir inquietuds sobre l'àmbit professional.

Important!

La participació d'estudiants és gratuïta, però és indispensable realitzar la inscripció. També recomanem molt especialment l'assistència a una sessió informativa, prèvia a la jornada, en la qual s'explicarà la dinàmica del workshop per a estudiants. La sessió tindrà lloc el dimarts 19 de juny a les 10h a la EPSEB.

El dijous 21 de juny (dia de la jornada) es farà una sessió exprés a les 12 h. per les persones que no puguin assistir a la del dimarts.

Cal portar un currículum vitae.