III Edició ACCIONA Academy

El Programa Academy d'ACCIONA és una experiència per a joves a punt d'acabar els seus estudis universitaris.

28/05/2020 10:00 a 30/06/2020 23:59 (Europe/Madrid / UTC200)
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Els 35 estudiants seleccionats participaran en un programa de formació intensiva, mentre descobreixen com funciona una companyia global, i aprenen sobre lideratge, comunicació, treball en equip i les formes més efectives de presentar idees i implementar iniciatives.

T'ofereixen:

• Experiència de 3 setmanes de el 6 a l'24 de juliol.
  • Tallers de formació en habilitats, networking amb diferents professionals d'ACCIONA, i treballant en equip en diferents reptes i un cas real de la companyia.
  • Eines per a desenvolupar habilitats de lideratge, comunicació, col·laboració, capacitat d'influenciar que t'ajudaran a preparar-te per els teus primers passos en el teu futur professional.
  • Experiència 100% real 100% en línia.

Més informació referent a ACCIONA Academy.