II Jornada de Doctorat TAEU

• II Jornada de Doctorat TAEU
  • 2019-06-06T09:30:00+02:00
  • 2019-06-06T14:00:00+02:00
Us convidem a assistir a la II Jornada de Doctorat del programa de Tecnologia de l'Arquitectura, de l'Edificació i de l'Urbanisme (TAEU), que tindrà lloc a l'EPSEB. En aquesta jornada es presentaran algunes de les tesis doctorals que s'estan desenvolupant actualment dins d'aquest programa. Es dirigeix fonamentalment a professors, estudiants de doctorat i estudiants de màster, tot i que està oberta al públic en general.
06/06/2019 de 09:30 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)
On
Sala d'Actes
URL de l'esdeveniment