Sou a: Inici / Esdeveniments / Exposició pública del cens electoral provisional de les eleccions al Claustre Universitari

26/02/2021 a 05/03/2021
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

El 26 de febrer es la publicació dels censos electorals provisionals dels sectors convocats per renovar el Claustre Universitari.

El Claustre Universitari és el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària i d’expressió de la posició i les aspiracions d’aquesta. Debat les línies generals d'actuació de la Universitat, controla l’actuació dels òrgans de govern, direcció i gestió i impulsa l’activitat normativa d’altres òrgans, en els termes establerts en els Estatuts.

El període per presentar reclamacions al cens provisional és de l'1 al 5 de març a través del formulari(obriu en una finestra nova) establert.