Sou a: Inici / Esdeveniments / Últim dia de l'exposició "30 anys de Patrimoni Arquitectònic a l'EPSEB"

Últim dia de l'exposició "30 anys de Patrimoni Arquitectònic a l'EPSEB"

30/09/2021
On
EPSEB
Afegeix un esdeveniment al calendari
  • 2021-EPSEB-expo-30-apac.pngUbicació: planta baixa de l’EPSEB

• Dates: del 27 de maig al 30 de setembre de 2021

L'exposició té com a objectiu mostrar una selecció de treballs realitzats a l’EPSEB al llarg de 30 anys, que tenen en comú l'estudi i valorització del patrimoni arquitectònic. La selecció abasta des del 1989, any en que es va signar un primer conveni per a l'estudi de la Font-Cascada de la Ciutadella, fins a l'actualitat.

L'any 2003 es va crear l'Arxiu de Patrimoni Arquitectònic de Catalunya (APAC), ubicat a la Biblioteca de l’EPSEB, amb intenció de preservar i difondre els treballs fi d'estudi tutoritzats per professorat de l'Escola en l'àmbit del patrimoni arquitectònic. Aquell fons, inicial en format paper i dedicat principalment al patrimoni català, va anar creixent amb els projectes tutoritzats des de totes les disciplines impartides a l'Escola com la geomàtica, la construcció o la representació gràfica, entre d'altres, ampliant-ne també l'abast territorial. Al format paper, al llarg dels anys, es van afegir els formats digitals, conformant una col·lecció viva i accessible que ara es vol visibilitzar.

Aquesta exposició forma part de les activitats per celebrar el 50è aniversari de la UPC.