Sou a: Inici / Esdeveniments / Esdeveniments VENÇUTS / ENTER a la UPC sobre Arquitectura, Urbanisme i Edificació

ENTER a la UPC sobre Arquitectura, Urbanisme i Edificació

Tens dubtes a l’hora de triar el teu grau universitari? Participa en el programa ENTER a la UPC, un cicle de converses informals, en format virtual, amb professorat i estudiantat de l'àmbit de coneixement d'Arquitectura, Urbanisme i Edificació

13/04/2021 de 16:00 a 17:00
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

2020-ENTER-UPC-ATE.jpgEt proposem una activitat d'orientació, en format virtual, per conèixer què hi ha al darrera l'àmbit de coneixement de l'arquitectura i l'urbanisme i l'edificació, i identificar els diferents graus universitaris que en formem part. Coneixeràs, en primera persona, la visió de professorat i l'experiència d'estudiantat universitari i podràs resoldre tots els teus dubtes en directe.

Adreçada a l’alumnat de batxillerat i CFGS i al professorat de secundària i les famílies.

Per participar cal inscripció prèvia mitjançant aquest formulari. Uns dies abans rebràs al teu correu electrònic l’enllaç per connectar-t’hi.

Ponents:

• Héctor Mendoza, sotsdirector de Relacions Internacionals de l'Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB)

• Roger Sauquet Llonch, sotsdirector de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV)

• Montserrat Bosch González, professora de l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB)

• Nikhil Khatri, estudiant de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV)