Sou a: Inici / Esdeveniments / Enquestes a l'estudiantat - curs 2021-2022 - 1r quadrimestre

Enquestes a l'estudiantat - curs 2021-2022 - 1r quadrimestre

A partir del dia 2 de desembre s'obre el període per respondre les enquestes de satisfacció sobre les assignatures i el professorat.

02/12/2021 08:00 a 10/01/2022 23:59
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

enquestes.jpgT'informem que a partir del dia 2 de desembre i fins el 10 de gener de 2022 estarà obert l'aplicatiu per respondre les enquestes de satisfacció sobre les assignatures que curses aquest quadrimestre i sobre el professorat que les imparteix.

S'hi accedeix mitjançant l’enllaç següent: https://e-enquestes.upc.edu

Aquestes enquestes són realment importants per diversos motius:

• La teva opinió és fonamental per poder millorar la docència.

• Els resultats s’utilitzen en diversos procediments d’avaluació del professorat.

• Configuren un indicador clau per avaluar els plans d’estudis (en el marc de l’acreditació de les titulacions).

Per a què tot això tingui sentit necessitem una participació prou alta i així garantir que els resultats siguin realment representatius.

Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar!!!!