Sou a: Inici / Esdeveniments / Acte de campanya a l'EPSEB candidat Francesc Torres Torres

Acte de campanya a l'EPSEB candidat Francesc Torres Torres

10/05/2021 de 11:00 a 13:00
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'acte de campanya a l'EPSEB del candidat Francesc Torres Torres tindrà lloc el 10 de maig a les 11 hores, a la Sala d'Actes de l'EPSEB, per a més informació i enllaç al Meet consulteu la noticia a: epseb.upc.edu/ca/noticies/eleccions-rector-2021

Els actes de campanya es faran de forma híbrida, degut a les restriccions en l'aforament provocades per l'actual situació de la pandèmia. En cas de voler assistir presencialment, caldrà contactar amb la secretària de la directora indicant a quins actes es vol assistir. Envieu un correu a secretaria.director.epseb@upc.edu abans del 5 de maig.

La informació relativa a aquest procés electoral està disponible al web eleccionsrectorat2021.upc.edu.

Més informació

Francesc Torres, enginyer i doctor en Telecomunicació, presenta la seva candidatura a les eleccions de rector, sota el lema 'A la UPC sumem', en la qual defensa un equip rectoral amb una visió plural i a prop de la comunitat, per escoltar la veu del PDI, del PAS i de l'estudiantat.