1a Jornada sobre seguretat en esdeveniments musicals i esportius

26/10/2018 de 09:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)
On
Sala d'Actes de l'EPSEB
Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

El 26 d'octubre de 2018 a la sala d'actes de l’Escola Politècnica Superior d'Edificació de Bsarcelona (UPC) tindrà lloc la 1a Jornada sobre seguretat en esdeveniments musicals i esportius dirigida a professionals del sector de la seguretat pública i privada, emergències, promotors i en general a qualsevol interessat en aquest àmbit.

La finalitat de la Jornada és ensenyar, aprendre, compartir experiències, amb una especial atenció en conèixer pràctiques innovadores sobre la seguretat en esdeveniments.

Es comptarà amb ponències, activitats i tallers realitzats per professionals de reconegut prestigi sobre el disseny i planificació de la seguretat d'un esdeveniment, senyalització, terrorisme, drons, control d'aforament, simulacres, controls d'accés, menors, prevenció de la violència sexual a espais d'oci, espectacles pirotècnics, incendis, prevenció de riscos laborals, comunicació, coordinació entre seguretat pública i privada...i molts temes més.

La jornada está organitzada per l'EPSEB amb la iniciativa del Departament d'Organització d'Empreses, coordinat per l’Anna Almécija, en col·laboració amb el Congreso Comunicación y Seguridad en Eventos que anualment organitza la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Complutense de Madrid i el Observatorio Científico de Eventos.

Aquesta Jornada és gratuïta i oberta a professorat i estudiantat que estiguin interessats en aquest tema.