Pla de mentories

El pla de mentories de l’EPSEB forma part del procés de suport i orientació de l’estudiantat de nou ingrés, desenvolupant un mecanisme que faciliti la seva integració a l’àmbit universitari. D’aquesta manera s’espera millorar el rendiment de l’estudiantat de nou ingrés i disminuir la taxa de fracàs a la fase inicial.

Es tracta d'uns tallers de reforç gratuïts dirigits als estudiants de nou ingrés i duts a terme per estudiants de cursos superiors i becats per l’escola. Els mentors seran guiats pels tutors de les diferents assignatures i actuaran de pont entre els professors i els estudiants. Aquests tallers pretenen ajudar a adquirir la dinàmica de l’estudi en grup, de manera que es fomenti la participació de tots els seus membres en la resolució de dubtes i problemes que puguin sorgir de l’estudi de les diferents assignatures.

El pla de mentories complementa el pla de tutories de fase inicial en els següents aspectes:

•  Informació sobre els serveis que ofereix l’Escola/Universitat, oferint un punt de vista més proper.
  •  Orientació sobre las “carències formatives en nivell pre-universitari” a superar. Per això es disposa de una prova de diagnosi sobre coneixements previs i de un curs zero semipresencial sobre matèries bàsiques.
  • Reforç de les assignatures de fase inicial, per tal d’ajudar a assumir els coneixements impartits.
  • Seguiment del rendiment i orientació al llarg del període per tal de procurar la superació de la fase inicial.

Les mentories per a Mecànica i per a Fonaments Matemàtics de l'Enginyeria en Edificació per al 1r quadrimestre 2018/2019.

• Les mentories de Fonaments Matemàtics seran: dimarts a les 14:30 i els dijous a les 13:30 a l'aula 1.1
  • Les mentories de Mecànica seran: dimecres i divendres a les 12:30 a l'aula 1.3