Campanya 10 mesos contra els micromasclismes

El passat 31 d'octubre els Responsables d'Igualtat dels centres docents de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es van reunir a la nostra escola. A la reunió es va tractar el tema dels Micromasclismes: què fer quan detectem micromasclismes?

Per sensibilitzar a la comunitat universitària i facilitar informació al respecte, es va acordar fer una campanya rotativa i mensual. Així, cada mes un centre docent de la UPC triarà un recurs existent i farà difusió al seu portal web sota un lema o títol, la resta de centres docents secundaran la iniciativa.

Novembre 2018

¿No te ha pasado que...?

Desembre 2018

Gener 2019