Tutories de baix rendiment acadèmic

Els estudiants que durant dos quadrimestres consecutius obtinguin un paràmetre de rendiment inferior a 0,5 rebran una orientació respecte la seva matrícula fins que el seu paràmetre de rendiment sigui igual o superior a 0,5 durant dos quadrimestres consecutius.

Segons la Normativa de Permanència dels estudis de Grau, els estudiants que durant dos quadrimestres consecutius obtinguin un paràmetre de rendiment inferior a 0,5 rebran una orientació respecte la seva matrícula fins que el seu paràmetre de rendiment sigui igual o superior a 0,5 durant dos quadrimestres consecutius.
Aquesta orientació de matrícula serà obligatòria i vinculant per tal que puguin dur a terme la seva matriculació.

Els estudiants que es troben en aquesta situació es relacionen als següents fitxers:

El procediment que han de seguir és fer arribar la seva proposta de matrícula al tutor o tutora que tenen assignat/da fent servir l'aplicació informàtica que trobareu al següent enllaç (cal validar-se prèviament a la intranet):

Rebreu resposta del vostre/a tutor/a per correu electrònic, sabent així si autoritza o no la vostra proposta.