Informació per als estudiants/estudiantes

Cada dia és més necessari acreditar experiència, a més d’un bon expedient acadèmic, per poder accedir a l’exercici professional.
És per això, que l’Escola té molt interès en que els seus estudiants/estudiantes participin en el programa de Cooperació Educativa amb Empreses.

Amb els Convenis de Cooperació Educativa, l’Escola i les empreses col•laboren per completar, amb l’experiència professional, els coneixements que s’imparteixen a la Universitat.

Excepcionalment, i de forma justificada, l'estudiant podrà demanar al Centre, mitjançant sol·licitud, l'autorització per poder realitzar les pràctiques amb menys de 120 crèdits superats.

Qui pot Accedir-hi?

Poden participar en Convenis de Cooperació Educativa tots els estudiants/estudiantes matriculats/matriculades, que en la data d’inici del conveni tinguin aprovats el 50% dels crèdits de la titulació que estiguin cursant.

Com s’hi pot participar?

Per participar, cal seguir el següent procediment:

Borsa de treball de l’escola

Nombre Màxim D’hores

Formalització del conveni

Documentació

Ubicació: Àrea de Recursos i Serveis
Responsable Acadèmic: Cap d’Estudis de la Titulació
E-mail: epseb.borsa.treball@upc.edu
Horari: Dilluns a divendres       11:00 a 13:00 hores
De moment no hi haurà atenció a les tardes fins a nou avís.
No s'atendrà ni es donarà informació fora de l'horari establert.