Taller d’instruments topogràfics. D1-D2

tallerTopografic.pngÉs l'estructura de servei de les pràctiques de totes les assignatures del ensenyament del Grau en Enginyeria en  Geoinformació i Geomàtica. Són usuaris d'aquests serveis la pràctica totalitat d'estudiants i professors dels ensenyaments, des de les assignatures inicials fins al Treball Fi de Grau. També es utilitzat de forma puntual en pràctiques dels ensenyaments del Grau de Ciències i Tecnologies de l’Edificació i col·labora en Tallers de topografia dirigits a estudiants de batxillerat.

Pel desenvolupament de les pràctiques el taller compta amb el material següent: 20 teodolits òptics-mecànics, 15 nivells (de línia i automàtics), 25 estacions totals, 4 receptors GPS, 1 ordinador per al bolcat i primer tractament de la pressa de dades, 20 cintes mètriques i els accessoris corresponents a l'esmentat material.

Responsable: Ana Maria Tapia Gomez