Reconeixement del personal de l'EPSEB a la Inauguració del curs 2017-2018

Eva Miranda, Fco. Javier García i Benet Meca reconeguts pels premis obtinguts durant 2016 i menció especial en el 6è Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària per a GeoCommons, La UPC en el territori, del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius

Com és tradicional en el decurs de l’acte inaugural del nou curs, el passat 22 de setembre es va procedir a reconèixer aquelles persones premiades durant el curs anterior. Els professors Eva Miranda, Fco. Javier García i Benet Meca varen ser reconeguts pels diferents premis obtinguts durant el 2016.

Eva Miranda

Eva Miranda, del Departament de Matemàtiques a l’Escola, pel premi Chaire d’Excellence de la Fondation Sciences    Mathématiques de Paris per la seva trajectòria investigadora i pel projecte Singular Symplectic Structures in Geometry  and Celestial Mechanics i per haver estat guardonada amb la distinció ICREA Acadèmia en reconeixement a la seva  excel·lència  investigadora, atorgada per la Generalitat de Catalunya.

Fco. Javier García i Benet Meca del Departament de Representació Arquitectònica per l’obtenció d’un accèssit del Premi Juan Manuel Raya en la categoria de Treballs Docents per un treball presentat a l’exposició “Edigrafica” del XIII Congreso Internacional de Expresión Gráfica Aplicada a la Edificación.

També s’ha lliurat el 6è Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària que atorguen el Consell Social i la Universitat on s’ha fet menció especial a GeoCommons, La UPC en el territori, del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius. Aquest premi ha estat recollit per la nostra companya de la Biblioteca, Remei García