Concurs “L’EPSEB, molt més que anar a classe”

Participa al concurs “L’EPSEB, molt més que anar a classe”, premi de la Caixa d’Enginyers per a estudiantat de l’EPSEB, pots guanyar fins a 300€!!
Concurs “L’EPSEB, molt més que anar a classe”

Com puc participar?

Compartint a Instagram imatges, vídeos o altres formats que permeti l'aplicatiu que mostrin activitats vinculades als teus estudis a l'EPSEB, ja sigui de les assignatures cursades (pràctiques, visites a empreses, etc.) com en altres activitats (pràctiques a empresa, estades de mobilitat, activitats de les associacions d'estudiants, setmana cultural, etc.), juntament amb un text explicatiu de cadascuna de les aportacions presentades.

Menciona'ns (@epseb.upc), posa el #premicaixaenginyers. Tens fins el 5 de maig per participar!!

Qui pot participar?

Pot participar tot l'alumnat matriculat i/o recent titulat a l'EPSEB durant els curs acadèmic 2016/17.

Dotació dels premis

Els participants optaran a un primer premi de 300 € i un segon premi de 200 €. Aquests premis es lliuraran en un compte de Caixa d'Enginyers.

Condicions i forma de presentació

• Ser alumnat matriculat i/o recent titulat a l’EPSEB (curs 2016/17).
  • Les aportacions han de complir els objectius del concurs.
  • Cada participant podrà presentar un màxim de tres aportacions.
  • Cada aportació haurà d’anar acompanyada amb un breu text explicatiu de l’activitat representada (escrit al primer comentari).
  • També caldrà incloure la menció al perfil de l’EPSEB (@epseb.upc) i el #premicaixaenginyers.
  • És obligatori que els participants segueixin el perfil de l’EPSEB.

Funcionament el concurs

1. El jurat fixa un termini (18/04/2017 a 05/05/2017) per penjar al propi perfil de cada concursant les aportacions (màxim 3).
  2. Acabat el termini es comprova que tots els finalistes compleixen les condicions del concurs (el jurat pot desqualificar a un participant si les seves aportacions no compleixen les condicions o són ofensives cap a altres persones o la institució).
  3. Les aportacions es comparteixen al perfil de l’EPSEB (@epseb.upc).
  4. S’obre període (08/05/2014 a 14/05/2017) de votacions en forma de likes.
  5. El Jurat fa la selecció final.

• Presentació aportacions: 18/04/2017 a 05/05/2017
  • Votacions de les aportacions al perfil de l'EPSEB en forma de likes: 08/05/2014 a 14/05/2017
  • Entrega de premis: 17/05/2017 a la Sala de Graus de l'EPSEB

Criteris de selecció dels premiats o premiades

Els criteris seguits pel jurat per a la selecció final dels guanyadors/res serà que el material s’ajusti als objectius i condicions del concurs, a més de la qualitat, l’originalitat, la capacitat d’impacte i la creativitat de les fotografies, a més es tindrà en compte el total de likes rebuts.

Podeu consultar el text complet de les bases en el següent enllaç.