La professora Eva Miranda guardonada amb un ICREA Acadèmia i entrevistada pel diari ABC

Programa ICREA Acadèmia té la finalitat d'incentivar i recompensar l'excel·lència investigadora del personal docent i investigador doctor amb vinculació permanent a les universitats públiques de Catalunya.

La professora Eva Miranda és la primera PDI de l'EPSEB i la primera matemàtica de la UPC en ser guardonada amb un ICREA Acadèmia. Aquest és un programa d'intensificació de la recerca destinat exclusivament al professorat universitari doctor amb vinculació permanent a les universitats públiques de Catalunya, que està impartint docència i que es troba en fase plenament activa i d'expansió de la seva activitat investigadora.

Aquest programa permet reduir les tasques docents i aporta un suport econòmic. El reconeixement, que s'atorga per cinc anys, ha permès augmentar l'impacte i l'abast internacional de la recerca que es fa a les nostres universitats.

Per atorgar aquest reconeixement el programa prioritza la detecció i l'estímul al professorat amb més potencial de creixement científic i valora especialment l'impacte potencial sobre la trajectòria investigadora dels candidats.

El 17 d'abril el diari ABC va publicar una entrevista a la professora Eva Miranda, si voleu llegir el text complert, podeu clicar al següent enllaç.