Jornada BIM4students

La tercera edició de l’European BIM Summit (EBS) se celebrarà els dies 25 i 26 maig de 2017 dins el marc de Barcelona Building Construmat, el Saló Internacional de la Construcció de Fira de Barcelona, ​​i es confirma així com l’esdeveniment de referència sobre Building Information Modelling (BIM) a Europa.
Jornada BIM4students

El proper dimecres 24 de maig a la tarda, en el marc de la propera edició de l’European BIM Summit, del qual el CAATEEB és un dels organitzadors, s'ha inclòs una jornada prèvia, BIM4students, per tal d'apropar els estudiants al món del BIM.

La jornada es desenvoluparà a l’espai de BBConstrumat i hi destaca la ponència sobre BIM i Minecraft.

Aquesta jornada serà completament gratuïta però caldrà acreditar-se per poder accedir a l’espai de BBConstrumat.

Si esteu interessats en assistir a la sessió podeu consultar més informació al següent enllaç: http://europeanbimsummit.com/diving-in-to-bim-student-session/

Aquelles persones que estiguin inscrites s'els emetrà un certificat d’assistència.