Alts nivells d’inserció laboral dels graduats de l’EPSEB

Segons l’última enquesta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU), els graus de l'EPSEB tenen un elevat nivell d'inserció laboral.
Alts nivells d’inserció laboral dels graduats de l’EPSEB

Segons UNportal, web de l'educació superior a Catalunya, el Grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica, és el segon Grau de Catalunya amb una major inserció laboral.

Van trobar feina en menys de 3 mesos

De fet segons l'última enquesta de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU), el total d'ocupació dels titulats en Geomàtica des del 2014 fins ara és del 100% i un 68,8% dels mateixos, van trobar feina en menys de 3 mesos.

Pel que fa al Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, el total d'ocupació dels titulats és del 89,8% i un 73,5% dels mateixos, van trobar feina en menys de 3 mesos.

Característiques dels llocs de feina i satisfacció laboral

Altres aspectes a destacar de la inserció laboral dels nostres graus són els elevats percentatges de graduats que cobren 2000 € o més al mes, que treballen a temps complert i que treballen a Catalunya.

Finalment, destacar també la satisfacció laboral dels nostres graduats, que en ambdós casos supera el 7 sobre 10 de nota.

Dades del Informe de l'AQU 2017

Seguiment de la inserció laboral del graduats universitaris 2017
Arquitectura Tècnica i Edificació

(inclou dades del inclou dades del Grau en Ciències i Tecnologies de l'Edificació)