Inici de les classes i Acte de Benvinguda als nous estudiants

El proper dia 12 de setembre a partir de les 8 hores començaran les classes dels estudis de Grau i del Màster Prevenció de Riscos Laborals a l'EPSEB. El dia 26 de setembre començaran les classes dels estudis del Màster en Construcció Avançada en l'Edificació i en Gestió de l'Edificació a l'EPSEB.

El proper dia 12 de setembre a partir de les 8 hores començaran les classes dels estudis de Grau i del Màster Prevenció de Riscos Laborals.

També aquest mateix dia hi haurà un Acte de Benvinguda per a l'estudiantat nou de l'escola a càrrec de la Directora a les 12:30 a la Sala d'Actes en horari de matí i a les 16 hores en la seva aula als estudiants de Grau i a les 15:30 també a l'aula als estudiants de Màster.

El dia 26 de setembre a les 15 hores en la Sala de Graus hi haurà l'Acte de Benvinguda pels estudiants dels Màsters en Construcció Avançada en l'Edificació i en Gestió de l'Edificació.

Totes les sessions seran iguals.

Es recomana l'assistència a aquest acte per tal de conèixer informació important per a l'alumnat.