2n Congrés-Fira fusta constructiva

Al Recinte Firal de Vic, els dies 19,20 i 21 d'octubre del 2017, aquest congrés inclou el 1er Concurs de construcció ràpida en fusta

La primera edició va aportar valor a tots els participants, representant una gran oportunitat de contacte i coneixement mutu pera tots els agents implicats: ponents, expositors, participants i visitants.

Aquest congrés-fira busca ser una trobada oberta a tot tipus de públic, des d'aquells experts enamorats, els indecisos però interessats, fins als curiosos novells que decideixin provar sort en el món de la fusta, buscant apropar aquest bé natural a tota la societat Un esdeveniment significatiu que contempla actes de tipus tècnic així com altres més socials, que puguin atreure un públic divers.

1er Concurs de construcció ràpida en fusta, 21 octubre 2017

Participa dins un dels equips del PRIMER CONCURS DE CONSTRUCCIÓ RÀPIDA EN FUSTA, coincidint amb la realització del 2n Congrés-Fira Fusta Constructiva.
L'activitat es realitza a l'exterior del Recinte Firal de Vic el dissabte 21 d'octubre de 9:30 a 18:30 hores. Et pots inscriure tant si tens equip format com si no, no ho dubtis massa!
Els equips, formats per 7 participants de procedència mixta (professionals del món de la fusta, estudiants FP, estudiants d'altres àmbits) hauran de realitzar un mateix projecte que se'ls hi entregarà el mateix dia. El concurs pretén posar en contacte el món educatiu i laboral amb professionals de la fusta amb estudiants especialitzats.
Així, els equips competiran durant les 8h de construcció d'una manera sana i estimulant, per obtenir el premi: entre altres, una inscripció gratuïta dins el 3r Curs Fusta Constructiva!!

Trobada dels interessats per acabar de conformar equips: 10 d'octubre 16:00h a la seu del Gremi (travessera de les Corts 361, entresol 1ª)