Molt més que anar a classe

A l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB) organitzem activitats al llarg de tot el curs, perquè els teus estudis siguin complets. Visites a empreses vinculades amb els estudis, treballs als laboratoris de l'escola, cursos i seminaris per a completar la formació, conferències, setmana cultural, etc.

Pots assebentar-te de totes les activitats a:

- Al calendari, l'agenda i a les notícies del nostre web

- A twitter, facebook i instagram

- Pantalles de l'escola

Associacions d'estudiants de l'EPSEB

A l'EPSEB hi ha diverses associacions gestionades i promogudes pels estudiants i que compten amb el suport del centre.

Delegació d'estudiants

La Delegació d'Estudiants és l'òrgan de l'Escola format per tots aquells estudiants que participen amb algun càrrec dins dels òrgans de govern tant de l'Escola (Junta d'Escola o comissions diverses) com de la UPC (Claustre General), representants de les diferents associacions i també aquells que amb la seva iniciativa porten a terme diverses activitats culturals i/o recreatives.

Club d'Esports

El Club d'Esports és una associació creada pels estudiants d'Arquitectura Tècnica i Edificació i d'Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica en la qual es promou la participació dels estudiants en el món de l'esport universitari.
Durant el curs, es duran a terme una gran quantitat d'activitats. Per començar, s'ofereix una lliga intracampus promoguda pel Servei d'Esports-UPC que consta de diferents esports, a l'escola actualment tenim equips de futbol sala, futbol 7, bàsquet i pàdel. Però hi ha moltíssims més esports en els que et pots apuntar.

epseb.upc.edu/ca/lescola/associacions-destudiants/club-desports

Grup de teatre "La Coquera"

El grup de teatre "La Coquera" és una associació sense ànim de lucre creada en el 2006 per fomentar les activitats humanístiques. Actualment està conformada per una trentena de persones i dedica els seus recursos a muntar peces, tallers, festivals i conferències sobre teatre.

lacoquera.es

Tu també fas UPC

Participa en els òrgans de govern de la UPC: fes arribar les teves propostes i inquietuds a través de les delegacions d'estudiants i del Consell de l'Estudiantat.

consellestudiantat.upc.edu/ca

Participa en activitats de cooperació i voluntariat: posa els coneixements que estàs adquirint al servei de projectes de cooperació i desenvolupament tecnològic del Centre de Cooperació per al Desenvolupament.

www.upc.edu/ccd/ca/accions-al-sud

Informa't sobre l'Estatut de l'Estudiantat Universitari: són els teus drets i els teus deures.

www.upc.edu/comunitat/estudiantat/estatut

Posem a la teva disposició el Programa d'Atenció a les Discapacitats (PAD) que dóna suport i facilita l'inclusió i la interacció de les persones de la comunitat universitària que presentin algun tipus de discapacitat física o sensorial. A través del PAD, es promouen mesures tècniques específiques, mesures d'atenció i acompanyament, així com assessorament acadèmic, per tal de garantir la igualtat d'oportunitats.

www.upc.edu/igualtat/discapacitat