Molt més que anar a classe

A l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB) organitzem activitats al llarg de tot el curs, perquè els teus estudis siguin complets.
Visites a empreses vinculades amb els estudis, treballs als laboratoris de l'escola, cursos i seminaris per a completar la formació, conferències, setmana cultural, etc.

Associacions d'estudiants de l'EPSEB

A l'EPSEB hi ha diverses associacions gestionades i promogudes pels estudiants i que compten amb el suport del centre.

Delegació d'estudiants

La Delegació d'Estudiants és l'òrgan de l'Escola format per tots aquells estudiants que participen amb algun càrrec dins dels òrgans de govern tant de l'Escola (Junta d'Escola o comissions diverses) com de la UPC (Claustre General), representants de les diferents associacions i també aquells que amb la seva iniciativa porten a terme diverses activitats culturals i/o recreatives.

delegacio.epseb@upc.edu

Club d'Esports

El Club d'Esports és una associació creada pels estudiants d'Arquitectura Tècnica i Edificació i d'Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica en la qual es promou la participació dels estudiants en el món de l'esport universitari.
Durant el curs, es duran a terme una gran quantitat d'activitats. Per començar, s'ofereix una lliga intracampus promoguda pel Servei d'Esports-UPC que consta de diferents esports, a l'escola actualment tenim equips de futbol sala, futbol 7, bàsquet i pàdel. Però hi ha moltíssims més esports en els que et pots apuntar.

epseb.upc.edu/ca/lescola/associacions-destudiants/club-desports

Grup de teatre "La Coquera"

El grup de teatre "La Coquera" és una associació sense ànim de lucre creada en el 2006 per fomentar les activitats humanístiques. Actualment està conformada per una trentena de persones i dedica els seus recursos a muntar peces, tallers, festivals i conferències sobre teatre.

lacoquera.es