Diploma d'Ampliació de Competències - DAC

L'EPSEB, davant la possibilitat de facilitar una formació complementària que pugui ser d'interès per a l'estudiantat del grau de  Arquitectura Tècnica i Edificació i que reculli les demandes que tenen algunes empreses i organismes de l'àmbit de l'edificació, proposa el que es denomina "Diploma d'Ampliació de Competències" (DAC).

El DAC és un bloc compacte de 9 crèdits ECTS optatius que s'oferirà, exclusivament, en assignatures de 3 i que els seus continguts tindran continuïtat en el TFG de 24 crèdits, que s'iniciarà una vegada superades les assignatures.

El total serà de 33 (9+24) crèdits que equivalen a 945h. de dedicació de l'estudiant en una temàtica determinada, i que serà acreditat amb un document específic avalat per l'escola. Per tant, amb els mateixos 240 crèdits del  Arquitectura Tècnica i Edificació, es pot obtenir el Diploma d'Ampliació de Competències de 945h.

El compromís és poder comptar amb la col·laboració d'empreses del sector i d'altres organitzacions que puguin facilitar la realització de pràctiques i donar recolzament als DAC corresponents, tant pel que fa a metodologies i aplicacions reals, com en possibles activitats a desenvolupar i que poden esdevenir la base de treball per a futurs PFG.

DACs vigents

DACs sense docència