Jornada sobre la transició energètica als edificis universitaris: L’experiència de la UPC en la certificació energètica d’edificis.

El proper dimecres, 24 de maig, de 12 a 14 h. es farà a l'EPSEB una Jornada sobre certificació energètica.

24/05/2017 de 12:00 a 14:00
On
Sala de Graus de l'EPSEB
Persona de contacte
Telèfon de contacte
iCal
L'any 2016 la UPC va iniciar el procés de certificació dels seus edificis, amb la implicació d'estudiants, professors i el personal tècnic de la universitat. Aquesta és una línia de treball estratègica en el marc del Pla UPC Energia 2020, que recull el treball previ realitzat durant anys a la universitat, i que té com a objectiu transformar energèticament els edificis i campus de la UPC.

Actualment ja s'han certificat la meitat dels edificis de la universitat. L'objectiu d'aquesta jornada és obrir aquesta experiència al conjunt de la comunitat universitària i definir conjuntament els propers passos per a avançar cap a la transició energètica.

L’Eficiència energètica a la UPC. Un camí de llarg recorregut
Dra. Inmaculada Rodríguez Cantalapiedra. Directora de l’EPSEB

La certificació energètica dels edificis de la UPC, una experiència de col·laboració entre la recerca i la gestió
Josep Sabaté, Servei d’Infraestructures de la UPC