Modificació de dades bancàries

Informació prèvia

El 28 de febrer de 2014 va entrar en funcionament  la Zona Única de Pagaments en Euros (més endavant SEPA). És un àrea en la quan es poden realitzar pagaments en euros en les mateixes condicions, independentment del país.

Degut a aquesta nova disposició, a partir del curs 2014/2015, per poder realitzar pagaments domiciliats o fraccionats és imprescindible lliurar a la Universitat una ordre de domiciliació signada pel titular del compte i l’estudiant.

I és per això que si en algún moment aquestes canvíen caldrà tornar-ho a notificar.

Sol·licitud

La sol·licitud s'ha fer de la manera següent:

Lliurant a la secretaria acadèmica l'imprès original d'ordre de domiciliació SEPA que s'obte a l'e-secretaria, degudament emplenada i signada pel titular i l'estudiant.

Observacions:

• L’ordre de domiciliació és un document físic, que s’ha de lliurar en el centre docent.
  • Si la Universitat no disposa de l’ordre de domiciliació no està autoritzada a realitzar càrrecs en el compte i l'estudiant no podrà seleccionar ni el pagament domiciliat ni el pagament fraccionat en terminis.
  • Si es vol fraccionar o domiciliar la matrícula s'ha de lliurar l'ordre de domiciliació original al més aviat posible.

Resolució

Passats uns díes des del lliurament de la sol.licitud cal comprovar que les noves dades han quedat incorporades i són correctes.