Avaluació quadrimestre de primavera 2016-20177

En aquest apartat es publicaran totes les novetats referents al calendari d'exàmens, modificacions de dates d'exàmens, dates de revisions de notes, períodes per sol·licitar instàncies vinculades a l'avaluació curricular... corresponent al quadrimestre de primavera del curs 2016-2017 de tots els estudis de grau i màster.

1. Ja podeu consultar els calendaris d'exàmens finals i de reavaluació de les diferents titulacions de grau i màster:

2. Revisions dels resultats de les avaluacions quadrimestre de primavera 2016-2017:

Des de la Direcció de l'Escola s'estableix el següent calendari per a possibles reclamacions als resultats de les avaluacions de les diferents assignatures de les titulacions de Grau (sempre i quan els propis professors estableixin i comuniquin als seus estudiants una data diferent):

Assignatures de l'1A, 1B i 2A i 2B d'ATE i l'1A i 1B i 2B d'EGG: Cada assignatura ha de fixar un dia d'atenció als estudiants després de la publicació de les qualificacions finals i abans de la reavaluació. També ha de fixar un dia d'atenció als estudiants que s'han presentat a la reavalució després de la publicació de les qualificacions finals amb la reavaluació inclosa.

- Assignatures de la resta de cursos (des del 3A fins al 4B, optatives incloses, d'ATE i el 3B i 4B, optatives incloses, d'EGG): El dia 14 de juny de 2017, en horari de matí i tarda (horari que el professorat ha de comunicar als estudiants com a molt tard el dia de publicació de notes).

De la resta de titulacions, no hi ha una data establerta per part de l'Escola per a aquestes reclamacions, és el professorat de cada assignatura qui ha de comunicar als alumnes el dia i l'hora de publicació de resultats i l'horari d'atenció a possibles reclamacions.

3. Avaluació Curricular dels estudis de Grau:

El proper dia 28 de juny de 2017 tindrà lloc la reunió de la Comissió d'Avaluació Curricular dels estudis de grau de l'EPSEB.

Els estudiants que vulguin fer arribar alguna sol·licitud adreçada a la Comissió d'Avaluació Curricular hauran de fer-la arribar, mitjançant l'e-Secretaria, abans que finalitzi el dia 27 de juny de 2017. Adjunt trobareu el calendari de presentació de sol·licituds vinculades a l'avaluació del curs 2016-2017 Q2 i la matrícula 2017-2018 Q1.